Jak prowadzić sprzedaż własnego mieszkania w social media?

Jak prowadzić sprzedaż własnego mieszkania w social media?

Pomysłów na sprzedaż własnego mieszkania może być kilka. Czasem myślę, że jeżeli ktoś w ogóle ma na to pomysł, to już jest wyjątkowy. Wiele osób mówi, że jakoś to będzie. W naszym kraju nieruchomości sprzedaje się trochę jak stare, niepotrzebne meble na olx. Ciężko jest się za to zabrać, ale gdy nagle przychodzi ten dzień, wtedy robię szybkie zdjęcia telefonem, daję krótki opis, wrzucam i może akurat ktoś szuka mieszkania w okolicy. Nie pomyślałeś, by z głową przebrnąć przez ten proces i prowadzić sprzedaż mieszkania w social media?

Sprzedaję mieszkanie po znajomości

Czy zdajesz sobie sprawę, że każdy z Twoich znajomych na Facebook’u ma minimum 100 innych znajomych? Do ilu potencjalnych odbiorców dotrą Twoje słowa? Znajomi znajomych to duży zbiór osób, który bezsprzecznie bardziej zaufa Tobie, niż obcej osobie z ogłoszenia. W rezultacie docierasz do kilku tysięcy fejsbukowiczów. Szansa na odnalezienie tam zainteresowanych jest całkiem spora. Niektóre mieszkania sprzedają się doskonale takimi metodami, co możemy nazwać wprost – po znajomości.

Myśląc o aktywności mam na myśli strategię

Tak już mam, że lubię planować. Moje planowanie jak do tej pory zaprowadziło mnie dokładnie tam, gdzie chciałam się znaleźć. Zawodowo i prywatnie. Z tego powodu śmiało twierdzę, że planowanie faktycznie przynosi pozytywne rezultaty i nadal wykorzystuję to narzędzie na co dzień. W tym miejscu chcę do planowania zachęcić Ciebie. Pomyśl o sprzedaży Twojego mieszkania jak o projekcie, któremu nadajesz ramy czasowe.

Zastanów się:

  • Kto mógłby kupić Twoje mieszkanie? I dlaczego właśnie taka grupa docelowa?
  • Czy ktoś wspominał przy Tobie, że szuka mieszkania?
  • Może znajomi planują się pobrać za kilka miesięcy?
  • Czy Twoja lokalizacja sprzyja pokoleniowemu zamieszkiwaniu? Dzieci blisko rodziców i odwrotnie?

Analizując powyższe, zorientujesz się, czy w sieci znajdują się potencjalni kupujący Twoje mieszkanie. Może lokalizacja, jaką za chwilę przekażesz w inne ręce to genialny produkt do sprzedaży kanałami docierającymi do znajomych, rodziny, bliskich, kolegów, współpracowników etc. Wydaje się, że wszyscy szukający mieszkania śledzą portale nieruchomościowe non-stop, natomiast prawdą jest, że robią tak ci, którym się spieszy. Cała reszta podchodzi do kupna na większym luzie.

Narzędzie do planowania postów na Facebook, Instagram, Twitter

Podsumuj zebrane wiadomości i oceń, czy w Twojej społeczności internetowej warto działać? Powiem więcej, jeżeli regularnie korzystasz z jednego z powyższych portali – nie zwlekaj z aktywnością właśnie tam! Nieruchomości cieszą się popularnością zawsze, a gdy dodasz do tego zwykłą ludzką ciekawośćwtedy bum! Efekt echa gwarantowany. Co należy zrobić?

  1. W sklepie znajdziesz przygotowany specjalnie w tym celu PAKIET STARTOWY – mieszkanie na sprzedaż. Jest to przygotowana na 30 dni strategia informowania poprzez social media o Twoich zamiarach sprzedaży mieszkania. Poza planerem aktywności znajdziesz tam gotowe szablony graficzne, dzięki którym stworzysz szybkie i efektowne posty. Podstawiasz jedynie zdjęcie swojej nieruchomości, zmieniasz daty i ceny – gotowe!
  2. Przez 30 dni prowadź aktywną kampanię na social media promującą Twoje mieszkanie. Prawdopodobnie przyciągniesz dużą uwagę. Posty zaplanowane zostały w blokach 10dniowych, dlatego nie martw się – nie zmęczysz odbiorcy.
  3. Odpowiadaj na komentarze i bądź aktywny, dzięki temu Twój post staje się atrakcyjniejszy dla Facebook’a.

Bardzo kibicuję wszystkim, którzy chcą przygotować się dobrze i efektywnie wykorzystać czas przeznaczony na sprzedaż własnego mieszkania, zwłaszcza wykorzystując social media. Z doświadczenia wiem, że produkt dobrze przygotowany, opisany i pokazany, obroni się i obroni swoją cenę. Lubię kupować od rzetelnych, sprawdzonych sprzedawców. Czuję się komfortowo, otrzymując pełną informację o postępach mojego zamówienia czy zmianach. Zadbaj o wygląd oraz o sposób prezentowania informacji. Bez wątpienia spójny przekaz dużo mówi o właścicielu nieruchomości. Nigdy nie wiesz, na co zwróci uwagę kupujący i co ostatecznie skłoni go do zakupu.

Podsumowując – zadbaj o przekaz. W mediach społecznościowych możesz być równie skuteczny sprzedając nieruchomość, bo trzeba mieć na uwadze, że wiele osób lubi kupować okazje z pierwszej ręki.

Podziel się ze mną swoimi pomysłami na promocję online, chętnie wymienię doświadczenia oraz postaram się doradzić to, co sprawdza się u mnie.

Dodaj komentarz